pátek

HPL v rybníce


Blíží se 3. kolo HPL a chudák Johny si ještě nepřečetl report o kole minulém. To proběhlo na velikonočním soustředění. Takhle rychlé HPL jsme tu ještě neměli. Celá akce i s tvorbou mapy nezabrala více než 2 hodiny :-) Je to už nějaký ten měsíc a půl zpátky, tak snad si dobře vzpomenu jak to celé bylo.

Jak už jsem napsal, běželo se na velikonočku po klasice, kterou jsme absolvovali v rámci Pražských velikonoc. To nebyla nejlepší příprava, většina z nás byla úplně vyčudlaná. Nikomu se moc do toho nechtělo. Hlavně běhat se nikomu nechtělo. Na mapu do lesa to bylo moc daleko a do kopce a nová se nám taky dělat nechtěla. Tak jsme tak leželi na trávě na slunci a bavili se, jak to provedeme. Jestli si ty pivka nedáme bez běhaní. V tu chvíli Mamuta osvítilo: „Co takhle zavolat Johnymu, ať nám tu mapu vytvoří z ortofota?“ Hned jsem zavolal Johnymu a on to jakoby zázrakem hned vzal. Popsal jsem mu kde bychom to chtěli a on že za půl hoďky mi to pošle na mejl. Jak už je zvykem. HPL se běhá v pořádným zeleným fekálu. A tohle kolo nebylo výjimkou. Mamut vybral vypuštěný rybník, zarostlý rákosím... No prostě buš ideální k takovému účelu.
Pro představu, jak vypadal terén na Googlu

Mapa se tvořila v Brně a my se ve Sloupu v Čechách čím dál tím víc těšili. Po asi hodince nám přišla mapa. Johny nám dal ještě nějaké telefonické instrukce a my se šli podívat, jestli to tam vůbec půjde uspořádat.
Po obhlédnutí terénu, jsem začal tvořit tratě. Podmínka byla, nesmí to být moc dlouhé, takže nejdelší okruh měřil 200 m. Koncepce byla jednoduchá, tři okruhy, na každém dvě kontroly. Nejvíce času zabral tisk. Najít na pomalém netu správný ovladač, nainstalovat a pak vytisknout mapy zabralo víc času, než celá následující akce.
A jak to celé proběhlo? No tož došli jsme na start, kde se sešla šestice drsňáků. Každý roznesl jednu kontrolu a holky nám mezi tím začali nalívat pivko do kelímků. Vysvětlili jsme si systém, jak to půjdeme, abychom nechodili ve vlaku za sebou, a připravili na start. Na startovní čáru si stoupli Karim, Mamut a Alda. Po startovním výkřiku do sebe loupli pivko a vyběhli do neprostupné buše rákosí. Ve vedení byl Karim následovaný Mamutem, který zjevně nepochopil systém, na kterém jsme se před minutou dohodli. Netrvalo dlouho, asi jeden a půl minuty, a v rákosí to začalo šustit a na cestu se vyřítil Karim, kousek za ním Mamut a nakonec Alda. Pan X po Karimovi udržel těsný náskok, já vyběhl hned za ním a Šaby držel třetí flek.
První kolo
 Na další předávce to vypadalo stejně. Pak už nevím kdy, ale Mamut se propadl za Aldu. Karimova štafeta to nějak urvala a do posledního úseku vbíhali s luxusním náskokem asi půl minuty.

Druhé kolo
 O druhé místo se schyloval tvrdý boj. Šabyho jsem trochu stáhnul na exáči, ale pak jsme se už neviděli, kvůli rozdílné trati. Od poslední kontroly jsem to narval poslepu skrz rákosí a najednou jsem zahlédl Šabyho záda. Snažil jsem se ze všech sil stáhnout jeho náskok, ale už jsem to nestihl. Šaby uhájil druhé místo. Od startu neuplynulo ani 10 minut a my to měli za sebou.

Třetí kolo
Každý 3 krátké okruhy, 3 rychlá pivka. Ještě jedno pivko v tomhle tempu a asi by to všichni hodili. Nic méně rákosí zůstalo neposkvrněno a my šli zavolat zpátky Johnymu, že se to povedlo. Ten absolutně nechápal, že už to máme za sebou, dokonce nám poslal update mapy, kterou jsem do teď neviděl :-).
Taková to kola by měla být častěji. Bylo to náročné, intenzivní a poměr běh ku pivu byl vyvážený.
 Výsledky:      1. Karim
                      2. Alda a Šaby
                      3. Mamut a Panchy
Vítěz při sběru kontrol
Panchy

1 komentář:

  1. Jako fakt škoda, že ste nevyzkoušeli tu díru v hustníku :) Vsadil bych slipy, že tam byla!

    A - samozřejmě díky za report, pecka, sloup.

    OdpovědětVymazat